viernes, 10 de abril de 2009

COMENTARIOS

13 comentarios:

Anónimo dijo...

HOLA SOY JOSE,LAS FOTOS QUE ME MANDEIS SI ES POSIBLE Y SABEIS QUE ESTEN COMPRIMIDAS,AQUI PODEIS ESCRIBIR SIN CONTRASEÑAS SOLO HAY QUE ESCRIBRIR LAS LETRAS DE VERIFICACIÓN QUE SALEN DEBAJO Y LE DAIS A ANONIMO.CA-TA-LU-ÑA OE,OE,OE,OE,OE,OE,OE,
OS QUIERO A TOD@S

Anónimo dijo...

parece que niñas y aficionados habeis conseguido ser uno de los equipos mas simpaticos y admirados del campeonato.felicidades a todos.pick roll

Anónimo dijo...

ESTIMAT RAMON HA ESTAT UN LUXE COMPARTIR AQUESTA VIVENCIA TAN ESPECIAL AMB TU I LA RESTA DE PARES, REUS , AMPOSTA, VIC, SANT ADRIA, LLEIDA, VILADECANS, GRANOLLERS, ETC... TOTS UNITS FEN FORÇA , HEM SIGUT UN EXEMPLE DINS I FORA DE LA PISTA I DEIXEM A CATALUNYA ON ES MEREIX A DALT DE TOT , NOMES ESPERO QUE EL TEMPS BORRI LA TRISTOR QUE TINC PEL RESULTAT INJUST I PER NO TENIRVOS AL COSTAT, PETONS A TOTS I ESTIC D'ACORD AMB TU JOSE MEGACRACK ES UNIC , VISCA CATALUNYA.

Anónimo dijo...

HOLA COMPANYS NO SE COM ESTEU VOSALTRES PERO JA HAN PASSAT 24 HORES I JO ESTIC FATAL ,SOC EL TONY I NO EM FA VERGONYA DIR QUE ESTIC PLORAN COM UN NEN PETIT , NO SE SI ES LA RABIA , LA NOSTALGIA , PERO FEIA TEMPS QUE NO TENIA UN SENTIMENT AIXI , ESPERO QUE EL TEMPS ESBORRI LA TRISTOR QUE TINC , SOU TOTS UNS PARES COLLONUTS I HA ESTAT UN PLAER VIURE AL VOSTRE COSTAT AQUET ESPORT AL QUE ADORO EL BASKET , UNA ABRASSADA A TOTS.

Anónimo dijo...

Felicitats noies!la propera va la vençuda.Ara toca gaudir d´aquesta medalla de plata i d´un merescut descans.

Anónimo dijo...

Jo també us felicito pel vostre resultat que es molt bo. Segur que ha estat una meravellosa experiència i molt enriquidora

Descanseu i fins aviat.

Paco dijo...

Hola entreu a la pàgina federación andaluza baloncesto, hi ha un comentari de la final amb estadistiques.
Tony anims, tots tenim rabia, perque tots sabem que eram el millor equip del campionat amb molta diferència , però Andalucia va saber jugar millor els moments claus.
D' aqui uns dies valoraràs molt la medalla.

Anónimo dijo...

HA SET UNA EXPERIÈNCIA QUE MAI PODRÉ OBLIDAR, GRÀCIES A LES NENES, ELS TECNICS I SOBRETOT A VOSALTRES, ELS PARES I TAMBÉ AMICS.
QUEDA UN REGUST AMARG DE LA DERROTA A LA FINAL PERÒ D'AQUÍ UNS DIES VALORAREM LA MEDALLA DE PLATA COM UNA COSA EXTRAODINÀRIA. TOT JUST ACABA DE COMENSAR, ENCARA QUE NO TORNIN A JUGAR TOTES JUNTES UNA ALTRE VEGADA, ENS ANIREM TROBAN I ENS TORNAREM A VEURE PEL JULIOL AL CAMPUS!
UNA ABRASSADA A TOTS/ES I NO PERDEU L'ESPERANÇA EN RES I PER RES!!
VISCA CATALUNYA!! SOM ELS/LES MILLORS!!

Unknown dijo...

Hola a tothom, sóc Tomàs de Viladecans, i com la majoria de vosaltres tinc la mateixa sensació de nostàlgia, ràbia i impotència, però suposo que tot es cura amb el temps.
Gràcies a tots, per deixar-nos compartir a mi i a la meva família totes les bones estones d'aquesta experiència, així com a tècnics i jugadores que ens han fet creure que podien arribar fins dalt de tot fins al final.
G R À C I E S.

LO, LO, LO ,RO....

VISCA CATALUNYA.

PD: Paco, he mirat les estadístiques de la Fedració Andalusa, i no tenen res a veure amb les anotacions de les nostres noies a la realitat.

Anónimo dijo...

Un segon lloc no era la posició que ningu desitjavem, no esperavem tampoc marxar de San Fernando plens de tristor i ràbia; però jo n'estic convençuda que són elles les veritables campiones i qui van lluitar sense parar fins a l'últim minut!

Així que haurem de gaudir recordant els moments bons que ens ha deixat aquesta gran experiència!

fINS aviat !

Una abraçada a tots des d'Amposta.


Família Pujol-Lucas.

Anónimo dijo...

Sembla ahir que baixàvem de l'avió amb una barreja de tristor, alegria i nostàlgia. He deixat passar tots aquests dies perquè he pensat que era millor escriure des de la fredor que a tots ens dona el temps. Tots sabeu que la meva família i jo ja vam viure tres campionats d'Espanya amb la nostra filla Anna, amb el resultat de tres medalles de bronze, i que, per aquest motiu esperàvem amb "candeletes" tocar el cel amb aquesta selecció. No ha pogut ser, però aquestes nenes porten molta qualitat al cos i tinc l'absoluta convicció que aquesta generació del 97 acabarà triomfant.
No sé si serem els mateixos o no, però Toni, algun dia els pares d'aquesta generació ploraran junts d'alegria, segur.
Records a tots i totes,jugadores, tècnics, pares, mares i familiars.
VISCA LA SELECCIÓ, VISCA CATALUNYA !!!

Joan Visa Sanfeliu i Família

Anónimo dijo...

http://www.basquetcatala.com/cgi-bin/noticias.pl?id=4142

AINARA dijo...

HOLA SOY LA AINARA !!!

WENU YO TAMBIEN OS ECHO MUCHO DE MENOS A TODOS SOBRETODO A LAS CHICAS K LAS KIERO MUCHO

WENU YA NOS VEREMOS EN EL CAMPUS!!!

OS ECHO DE MENOSS

BESSOS A TODOS